ورود به حساب
پرداخت ۲۴ » وبلاگ » آموزش افزودن افکت متنی به پیام ها آیفون در iOS 18

آموزش افزودن افکت متنی به پیام ها آیفون در iOS 18

آموزش افزودن افکت متنی به پیام ها آیفون در iOS 18
نویسنده
معصومه دبداب
تاریخ انتشار
1403/08/05
نظرات

با به‌روزرسانی های جدید اپل در iOS 18، امکانات هیجان‌انگیزی به آیفون‌ها اضافه شده که تجربه کاربری را متحول می‌کند. یکی از این قابلیت‌های جذاب، افکت‌های متنی جدید در Messages است که راهی نو برای ارتباطات فراهم کرده و به پیام‌های شما جلوه‌ای زنده و متفاوت می‌بخشد. این ویژگی‌ها بسیار ساده طراحی شده‌اند و به شما امکان می‌دهند تنها با چند لمس، حس و حال خاصی به پیام‌هایتان اضافه کنید. در ادامه با پرداخت ۲۴ برای بررسی این قابلیت جالب همراه باشید.

عناوینی که خواهید خواند

    با استفاده از این افکت‌های متنی، می‌توانید کلمات را به گونه‌ای نمایش دهید که حس خاصی از پیام را منتقل کنند. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک کلمه برجسته‌تر به نظر برسد، می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که منفجر شود یا اگر عصبی هستید، می‌توانید کلمه را لرزان نمایش دهید.

    افکت‌های متنی جدید در iOS 18

    در نسخه iOS 18، هشت افکت متنی جدید ارائه شده‌اند که برای همه‌ی کاربران این نسخه و بالاتر در دسترس است. البته برای اینکه فردی که پیام شما را دریافت می‌کند بتواند افکت‌های متنی را ببیند، دستگاه او نیز باید از iOS 18، iPadOS 18، یا macOS 15 Sequoia استفاده کند. این ویژگی فقط برای پیام‌های iMessage در دسترس است و در پیام‌های SMS یا RCS فعال نمی‌شود.

    مراحل استفاده از افکت‌های متنی در Messages

    افزودن یک افکت متنی جدید به کلمه یا کلماتی خاص در پیام بسیار آسان است. می‌توانید افکت را در حین تایپ کردن یا پس از اتمام پیام اضافه کنید. مراحل زیر را دنبال کنید:

    1. پیام خود را تایپ کنید.
    2. کلمه یا کلماتی را که می‌خواهید افکت به آن اضافه شود، دوبار لمس کنید.
    3. روی آیکون "A" در سمت راست نوار پیشنهادات بالای کیبورد ضربه بزنید.
    4. افکت متحرک دلخواه خود را انتخاب کنید.

    در عوض می‌توانید از طریق گزینه Text Effects که پس از انتخاب کلمه‌ها در پنجره‌ی بازشده ظاهر می‌شود، نیز به این قابلیت دسترسی پیدا کنید. این همان پنجره‌ای است که گزینه‌ی Copy نیز در آن قرار دارد. اگر افکتی نمی‌خواهید، می‌توانید روی کلمات خود دوباره ضربه بزنید و به حالت نوشتار معمولی برگردید.

    پیش‌نمایش افکت قبل از ارسال

    پس از انتخاب یک افکت، پیش‌نمایش آن را می‌بینید تا مطمئن شوید که ظاهر نهایی پیام شما همان است که می‌خواهید.

    ویژگی‌های برجسته دیگر iOS 18

    آپدیت iOS 18 در سپتامبر 2024 منتشر شد و به جز افکت‌های متنی جدید، امکانات دیگری از جمله گزینه‌های جدید شخصی‌سازی صفحه اصلی، بازطراحی کامل Control Center و اپلیکیشن Photos تازه‌ای را به آیفون‌ها افزود. این آپدیت، همچنین زمینه‌های لازم برای انتشار iOS 18.1 را فراهم کرد که شامل قابلیت‌های پیشرفته‌ی Apple Intelligence می‌شود.

    نتیجه‌گیری

    افکت‌های متنی در iOS 18 روشی نوآورانه و سرگرم‌کننده برای ارتباط در Messages به ارمغان آورده‌اند. این ویژگی ساده، به پیام‌های شما جلوه‌ای شخصی و خلاقانه می‌بخشد و تجربه کاربری شما را غنی‌تر می‌کند. اگر می‌خواهید ارتباطات متنی خود را جذاب‌تر کنید، iOS 18 و این افکت‌های متنی را حتماً امتحان کنید.

    نظر خود را بنویسید

    نام
    ایمیل شما
    متن نظر
    عکس خوانده نمی شود

    0 نظر

    تا کنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است. اولین نظر را شما ثبت کنید.

    دیگر خدمات ما
    در پرداخت ۲۴

    در پرداخت ۲۴، به مجموعه‌ای از خدمات متنوع از جمله خرید انواع گیفت کارت، شماره مجازی، خرید امکانات پولی بازی و نرم‌افزارها، خرید اپل آیدی، پرداخت در سرویس‌های خارجی، خرید اشتراک و محصولات از فروشگاه‌های بین‌المللی دسترسی دارید. این خدمات در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در دسترس شما قرار دارد.

    خرید داخلی بازی و نرم‌افزارها

    پرداخت ۲۴ به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی محصولات داخلی بازی و نرم‌افزارها را خریداری کنید، از خرید یوسی بازی پابجی موبایل گرفته تا خرید اشتراک نرم‌افزارهای مختلف.
    خرید امکانات بازی و نرم‌افزارها

    خرید گیفت کارت

    شما می‌توانید به راحتی در پرداخت ۲۴ برای انواع کنسول‌های بازی مانند پلی‌استیشن و ایکس‌باکس و دیگر سرویس‌ها گیفت کارت تهیه کنید، بدون نیاز به طی کردن مراحل پیچیده.
    خرید گیفت کارت

    خرید بین‌المللی

    با پرداخت ۲۴ می‌توانید به سادگی از فروشگاه‌های بین‌المللی مانند آمازون، ایبی و برشکا خرید کنید. امکان خرید محصولات از این فروشگاه‌ها، تجربه‌ای راحت و سریع را برای شما به ارمغان می‌آورد.
    مشاهده خدمات
    خرید از فروشگاه‌های خارجی

    پرداخت بین المللی

    با پرداخت ۲۴، می‌توانید فاکتورها را در سرویس‌های هاستینگ پرداخت کنید، همچنین امکان خرید و فعال‌سازی انواع اشتراک‌ها نیز وجود دارد. این سرویس به شما کمک می‌کند هر پرداختی را به سادگی نهایی کنید.
    مشاهده خدمات
    خرید اشتراک انواع سرویس‌ها

    خرید اپل آیدی

    به دلیل محدودیت‌های موجود برای ساخت اپل آیدی، پرداخت ۲۴ این امکان را فراهم کرده است که در کمتر از چند دقیقه برای خود اپل آیدی خریداری کنید.
    مشاهده خدمات
    خرید اپل آیدی

    خرید شماره‌های مجازی

    با پرداخت ۲۴، می‌توانید به راحتی شماره مجازی برای هر کشور و سرویسی که مد نظر دارید، خریداری کنید. این خدمات به شما کمک می‌کند در مواقع نیاز به شماره‌های مجازی دسترسی پیدا کنید.
    مشاهده خدمات
    خرید شماره مجازی
    pardakht24 apliction
    pardakht24
    Install the web app
    pardakht24 apliction
    pardakht24
    Install the web app
    To install in the Safari browser, first click on the icon and select add to home screen in the displayed menu