ورود به حساب
پرداخت ۲۴ » وبلاگ » بررسی کامل ویژگی های جدید اندروید ۱۵ برای گوشی‌های پیکسل

بررسی کامل ویژگی های جدید اندروید ۱۵ برای گوشی‌های پیکسل

بررسی کامل ویژگی های جدید اندروید ۱۵ برای گوشی‌های پیکسل
نویسنده
معصومه دبداب
تاریخ انتشار
1403/07/25
نظرات

شرکت گوگل با عرضه مداوم به‌روزرسانی‌های نرم افزاری، همواره در تلاش است تا تجربه کاربری دستگاه‌های پیکسل را ارتقا دهد. این به روزرسانی‌ها که اکنون به عنوان "Pixel Drops" شناخته می‌شوند، به‌طور مستمر ویژگی‌های جدید و بهبودهای مختلفی را برای گوشی‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند پیکسل ارائه می‌کنند.

عناوینی که خواهید خواند

    شرکت گوگل با عرضه مداوم به‌روزرسانی‌های نرم افزاری، همواره در تلاش است تا تجربه کاربری دستگاه‌های پیکسل را ارتقا دهد. این به روزرسانی‌ها که اکنون به عنوان "Pixel Drops" شناخته می‌شوند، به‌طور مستمر ویژگی‌های جدید و بهبودهای مختلفی را برای گوشی‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند پیکسل ارائه می‌کنند.

    در جدیدترین به روز رسانی Pixel Drop که در مقاله (اندروید ۱۵ برای گوشی های پیکسل منتشر شد) خبر آن را پوشش دادیم، قابلیت‌های پیشرفته‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی، بهبودهای گسترده در دوربین و اضافه شدن ویژگی‌های ایمنی به دستگاه‌های پیکسل اضافه شده است. به‌علاوه، از امروز اندروید ۱۵ نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است. در ادامه با پرداخت ۲۴ همراه شوید تا این تغییرات مهم را به‌طور کامل بررسی کنیم.

    استفاده گسترده‌تر از Gemini و پشتیبانی از زبان‌های جدید

    کاربران می‌توانند از قابلیت Gemini برای برقراری مکالمات بدون نیاز به دست بر روی Pixel Buds خود استفاده کنند. چه از مدل‌های Pixel Buds Pro، A-Series یا نسخه اصلی Pixel Buds استفاده کنید، کافی است بگویید: «Hey Google, let’s talk» تا مکالمه‌ای با Gemini آغاز شود. این ویژگی اکنون برای همه کاربران پیکسل، به‌صورت رایگان و در زبان‌های جدیدی همچون آلمانی و پرتغالی در دسترس است.

    استفاده از Gemini در اسکرین‌شات‌های پیکسل

    حالا می‌توانید با کمک Gemini اسکرین‌شات‌هایی که ذخیره کرده‌اید را پیدا کنید. کافی است دکمه پاور را نگه داشته و بپرسید: «برند کتانی که در اسکرین‌شات‌ها ذخیره کرده‌ام را پیدا کن» و Gemini اسکرین‌شات مورد نظر شما را نمایش می‌دهد.

    ویژگی‌های جدید گوشی‌های پیکسل

    حذف صدای پس‌زمینه ویدیوها با Audio Magic Eraser

    ویژگی Audio Magic Eraser که مخصوص گوشی‌های Pixel 8 به بعد است، صدای‌های مزاحم مانند باد یا جمعیت را از ویدیوها حذف می‌کند. همچنین می‌توانید صداها را تنظیم کنید، صداهای خاصی را افزایش یا کاهش دهید و حتی صدای افراد را به‌صورت مستقل تغییر دهید تا صدای ویدیوها واضح‌تر شود.

    حذف صدای پس‌زمینه ویدیوها با Audio Magic Eraser

    عکس برداری شگفت انگیز زیر آب

    با استفاده از کیس‌های ضدآب، اکنون می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای شفاف و زیبا زیر آب بگیرید. بهبودهای جدید برای عکس‌برداری و ضبط ویدیو زیر آب باعث شده است تا رنگ‌ها دقیق‌تر و زنده‌تر به نظر برسند.

    عکس برداری شگفت انگیز زیر آب گوگل پیکسل

    بهبود عکاسی نجومی با حالت Night Sight

    ویژگی عکاسی نجومی که طرفداران زیادی دارد، با یک به‌روزرسانی جدید در Night Sight بهبود یافته است. حالا می‌توانید با استفاده از اسلایدر Night Sight به راحتی عکس‌های زیبایی از ستارگان بگیرید. کافی است روی آیکون Night Sight ضربه بزنید، به سمت Astro بکشید و دکمه شاتر را فشار دهید.

    بهبود عکاسی نجومی با حالت Night Sight در گوشی پیکسل

    اندازه‌گیری دقیق دما

    برنامه Thermometer در Pixel 8 Pro به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از دوربین گوشی، دمای دقیق هر سطحی را اندازه‌گیری کنید و نتایج را برای مراجعات بعدی ذخیره کنید.

    اندازه‌گیری دقیق دما در گوگل پیکسل

    مقابله با حساسیت‌های فصلی

    اپلیکیشن Weather پیکسل حالا شامل یک شاخص گرده‌افشانی است که به شما امکان می‌دهد قبل از خروج از خانه، سطح فعلی گرده‌ها و انواع آن‌ها را بررسی کنید. همچنین، این اپلیکیشن به دستگاه‌های بیشتری از پیکسل گسترش یافته است و ویژگی‌هایی مانند شاخص کیفیت هوا (AQI) و سطح رطوبت را نیز به همراه دارد.

    مقابله بیشتر با حساسیت‌های فصلی گوگل پیکسل

    بهبودهای صفحه تماس در انگلستان و ژاپن

    ویژگی Call Screen در انگلستان و ژاپن به‌روزرسانی شده است و صدای انسان‌مانندتری برای مکالمات تماس‌گیرندگان دارد. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به جواب دادن، مکالمات را مدیریت کنید. همچنین، قابلیت‌های جدید برای پاسخ‌دهی سریع به تأییدیه‌ها و رزروها در انگلستان اضافه شده است.

    حفاظت بیشتر از گوشی

    با استفاده از ویژگی‌های Theft Protection، اگر گوشی شما دزدیده شود، می‌توانید آن را سریع قفل کنید. از Remote Lock استفاده کنید تا از طریق هر دستگاه دیگری، گوشی خود را با شماره تلفن و یک چالش امنیتی قفل کنید.

    آپدیت امنیتی گوگل پیکسل

    بهبودهای اضافی برای گوشی‌های پیکسل

    پیکسل اکنون می‌تواند به‌طور خودکار شدت ویبره‌ها را برای زنگ‌ها، اعلان‌ها و هشدارها تنظیم کند تا در محیط‌های شلوغ شنیده شود و در مکان‌های آرام مانند کتابخانه مزاحمتی ایجاد نکند.

    بهبودهای اضافی برای گوشی‌های پیکسل

    ویژگی‌های جدید برای ساعت‌های پیکسل

    تماس با دوستان با یک ضربه

    در Pixel Watch می‌توانید با اضافه کردن کاشی تماس‌های فردی به ساعت خود، با دوستان و خانواده به سرعت تماس بگیرید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا با یک ضربه، پیام بفرستید یا تماس بگیرید.

    ویژگی‌های جدید برای ساعت‌های پیکسل

    ارسال واکنش ایموجی از ساعت

    اکنون می‌توانید به ایمیل‌های خود در Gmail با استفاده از ایموجی‌ها واکنش نشان دهید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا با یک ضربه، ایموجی‌هایی مانند لبخند یا علامت شست بالا را ارسال کنید.

    ارسال واکنش ایموجی از ساعت پیکسل

    ویژگی‌های جدید برای تبلت پیکسل

    ارسال بدون درز بین دستگاه‌ها

    به زودی می‌توانید محتوای در حال پخش در Pixel Tablet خود را به گوشی پیکسل انتقال دهید. کافی است گوشی خود را نزدیک تبلت بیاورید تا رسانه‌های در حال پخش بدون نیاز به زدن دکمه اضافی به گوشی منتقل شود.

    ویژگی‌های جدید برای تبلت پیکسل

    نتیجه‌گیری

    به‌روزرسانی اکتبر پیکسل با ویژگی‌های جدید و گسترش قابلیت‌ها، تجربه کاربری را برای گوشی‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های پیکسل بهبود می‌بخشد. این به‌روزرسانی‌ها از امروز به‌همراه اندروید ۱۵ عرضه می‌شوند تا دستگاه‌های شما بهتر از همیشه عمل کنند.

    منبع: گوگل

    نظر خود را بنویسید

    نام
    ایمیل شما
    متن نظر
    عکس خوانده نمی شود

    0 نظر

    تا کنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است. اولین نظر را شما ثبت کنید.

    دیگر خدمات ما
    در پرداخت ۲۴

    در پرداخت ۲۴، به مجموعه‌ای از خدمات متنوع از جمله خرید انواع گیفت کارت، شماره مجازی، خرید امکانات پولی بازی و نرم‌افزارها، خرید اپل آیدی، پرداخت در سرویس‌های خارجی، خرید اشتراک و محصولات از فروشگاه‌های بین‌المللی دسترسی دارید. این خدمات در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در دسترس شما قرار دارد.

    خرید داخلی بازی و نرم‌افزارها

    پرداخت ۲۴ به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی محصولات داخلی بازی و نرم‌افزارها را خریداری کنید، از خرید یوسی بازی پابجی موبایل گرفته تا خرید اشتراک نرم‌افزارهای مختلف.
    خرید امکانات بازی و نرم‌افزارها

    خرید گیفت کارت

    شما می‌توانید به راحتی در پرداخت ۲۴ برای انواع کنسول‌های بازی مانند پلی‌استیشن و ایکس‌باکس و دیگر سرویس‌ها گیفت کارت تهیه کنید، بدون نیاز به طی کردن مراحل پیچیده.
    خرید گیفت کارت

    خرید بین‌المللی

    با پرداخت ۲۴ می‌توانید به سادگی از فروشگاه‌های بین‌المللی مانند آمازون، ایبی و برشکا خرید کنید. امکان خرید محصولات از این فروشگاه‌ها، تجربه‌ای راحت و سریع را برای شما به ارمغان می‌آورد.
    مشاهده خدمات
    خرید از فروشگاه‌های خارجی

    پرداخت بین المللی

    با پرداخت ۲۴، می‌توانید فاکتورها را در سرویس‌های هاستینگ پرداخت کنید، همچنین امکان خرید و فعال‌سازی انواع اشتراک‌ها نیز وجود دارد. این سرویس به شما کمک می‌کند هر پرداختی را به سادگی نهایی کنید.
    مشاهده خدمات
    خرید اشتراک انواع سرویس‌ها

    خرید اپل آیدی

    به دلیل محدودیت‌های موجود برای ساخت اپل آیدی، پرداخت ۲۴ این امکان را فراهم کرده است که در کمتر از چند دقیقه برای خود اپل آیدی خریداری کنید.
    مشاهده خدمات
    خرید اپل آیدی

    خرید شماره‌های مجازی

    با پرداخت ۲۴، می‌توانید به راحتی شماره مجازی برای هر کشور و سرویسی که مد نظر دارید، خریداری کنید. این خدمات به شما کمک می‌کند در مواقع نیاز به شماره‌های مجازی دسترسی پیدا کنید.
    مشاهده خدمات
    خرید شماره مجازی
    pardakht24 apliction
    pardakht24
    Install the web app
    pardakht24 apliction
    pardakht24
    Install the web app
    To install in the Safari browser, first click on the icon and select add to home screen in the displayed menu