ورود به حساب
پرداخت ۲۴ » وبلاگ » آموزش شخصی سازی گالری تصاویر آیفون در iOS 18

آموزش شخصی سازی گالری تصاویر آیفون در iOS 18

آموزش شخصی سازی گالری تصاویر آیفون در iOS 18
نویسنده
معصومه دبداب
تاریخ انتشار
1403/07/23
نظرات

با ورود iOS 18، طراحی جدید اپلیکیشن عکس به طور قابل توجهی تغییر کرده است. این تغییرات می‌توانند در ابتدا گیج‌کننده باشند، به ویژه برای کاربرانی که به طراحی‌های قدیمی‌تر عادت کرده‌اند. اما نگران نباشید! در این مقاله از پرداخت ۲۴، به شما نشان می‌دهیم چگونه می‌توانید بخش‌های غیر ضروری اپلیکیشن عکس را پنهان کنید تا تجربه‌ای تمیزتر و کمتر گیج‌کننده داشته باشید.

عناوینی که خواهید خواند

    تغییرات بزرگ در اپلیکیشن عکس iOS 18

    در iOS 18، اپلیکیشن عکس دیگر شامل تب‌های پایینی نیست و تمامی محتوا در یک صفحه واحد قرار دارد. شما می‌توانید با حرکت به بالا و پایین، به بخش‌های مختلف مانند خاطرات، آلبوم‌ها، افراد و بیشتر دسترسی پیدا کنید. همچنین با سوایپ به چپ یا راست در زیر هر بخش، می‌توانید موارد بیشتری را مشاهده کنید.

    این طراحی جدید ممکن است برای برخی کاربران گیج‌کننده باشد، زیرا وجود عناصر مختلف با اندازه‌های گوناگون در یک صفحه می‌تواند حس سنگینی ایجاد کند. اما با استفاده از گزینه‌های شخصی‌سازی، می‌توانید تجربه خود را بهینه کنید.

    پنهان کردن یا نمایش بخش های مربوطه

    برای شخصی‌سازی اپلیکیشن عکس، مراحل زیر را دنبال کنید:

    1. اپلیکیشن عکس را روی آیفون یا آیپد خود باز کنید.
    2. به پایین صفحه بروید و روی گزینه Customize & Reorder کلیک کنید.
    3. در اینجا تمام بخش‌ها را مشاهده خواهید کرد. بخش‌هایی که نمی‌خواهید، علامت‌گذاری کنید تا پنهان شوند و بخش‌های مورد علاقه خود را علامت‌دار کنید.
    4. در نهایت، روی دکمه X کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کرده و به تجربه شخصی‌سازی‌شده اپلیکیشن عکس بازگردید.

    شخصی سازی گالری تصاویر آیفون

    مشاهده و پنهان کردن بخش‌ها در اپلیکیشن عکس

    اگر در آینده نظر شما تغییر کرد یا به بخش پنهان‌شده‌ای نیاز داشتید، کافی است مراحل بالا را دوباره تکرار کنید و علامت آن را فعال کنید.

    اگر تغییرات زیادی اعمال کرده‌اید و می‌خواهید از نو شروع کنید، می‌توانید روی دکمه Reset کلیک کنید. این کار همه بخش‌ها را دوباره علامت‌دار کرده و مرتب‌سازی را به حالت قبلی برمی‌گرداند. توجه داشته باشید که این بازنشانی هیچ‌یک از عکس‌ها و ویدیوهای واقعی شما را حذف نخواهد کرد.

    مرتب سازی بخش های گالری تصاویر آیفون

    اگر بخشی وجود دارد که کمتر از آن استفاده می‌کنید اما نمی‌خواهید پنهان شود، می‌توانید آن را به پایین صفحه منتقل کنید. به این ترتیب، این بخش از مسیر شما خارج می‌شود اما همچنان قابل دسترسی است.

    برای مرتب‌سازی بخش‌ها در اپلیکیشن عکس، می‌توانید با کشیدن آیکون همبرگری در صفحه Customize & Reorder، آن‌ها را بالا و پایین کنید.

    مرتب سازی بخش های گالری تصاویر آیفون

    سنجاق کردن موارد مهم در گالری تصاویر آیفون

    شما می‌توانید بخش‌های افراد، خاطرات، سفرها، آلبوم‌ها و گزینه‌های زیر بخش‌های Media Types را سنجاق کنید. برای این کار، کافی است یک مورد را فشار داده و نگه دارید و سپس روی گزینه Pin کلیک کنید. این کار آن را به بخش Pinned Collections اپلیکیشن عکس اضافه می‌کند و از این طریق می‌توانید به سرعت به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

    سنجاق کردن موارد مهم در گالری تصاویر آیفون

    مدیریت مجموعه های سنجاق شده

    شما همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه Modify در کنار Pinned Collections، بخش‌ها را سنجاق یا آزاد کنید.

    مدیریت مجموعه های سنجاق شده در ios 18

    نکات پایانی

    علاوه بر این نکات، بهتر است تصاویر تکراری را حذف کرده و رسانه‌های غیرضروری را پاک کنید تا اپلیکیشن عکس شما منظم‌تر و خلوت‌تر شود.

    نتیجه‌گیری

    با پیروی از این مراحل، می‌توانید اپلیکیشن عکس خود را شخصی‌سازی کنید تا دقیقاً متناسب با نیازهای شما باشد. این تغییرات به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای کارآمدتر و راحت‌تر از استفاده از اپلیکیشن عکس در iOS 18 داشته باشید. به یاد داشته باشید که با کمی شخصی‌سازی، می‌توانید هر جنبه‌ای از تجربه کاربری خود را بهینه کنید و از استفاده از اپلیکیشن عکس لذت بیشتری ببرید.

    نظر خود را بنویسید

    نام
    ایمیل شما
    متن نظر
    عکس خوانده نمی شود

    0 نظر

    تا کنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است. اولین نظر را شما ثبت کنید.

    دیگر خدمات ما
    در پرداخت ۲۴

    در پرداخت ۲۴، به مجموعه‌ای از خدمات متنوع از جمله خرید انواع گیفت کارت، شماره مجازی، خرید امکانات پولی بازی و نرم‌افزارها، خرید اپل آیدی، پرداخت در سرویس‌های خارجی، خرید اشتراک و محصولات از فروشگاه‌های بین‌المللی دسترسی دارید. این خدمات در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در دسترس شما قرار دارد.

    خرید داخلی بازی و نرم‌افزارها

    پرداخت ۲۴ به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی محصولات داخلی بازی و نرم‌افزارها را خریداری کنید، از خرید یوسی بازی پابجی موبایل گرفته تا خرید اشتراک نرم‌افزارهای مختلف.
    خرید امکانات بازی و نرم‌افزارها

    خرید گیفت کارت

    شما می‌توانید به راحتی در پرداخت ۲۴ برای انواع کنسول‌های بازی مانند پلی‌استیشن و ایکس‌باکس و دیگر سرویس‌ها گیفت کارت تهیه کنید، بدون نیاز به طی کردن مراحل پیچیده.
    خرید گیفت کارت

    خرید بین‌المللی

    با پرداخت ۲۴ می‌توانید به سادگی از فروشگاه‌های بین‌المللی مانند آمازون، ایبی و برشکا خرید کنید. امکان خرید محصولات از این فروشگاه‌ها، تجربه‌ای راحت و سریع را برای شما به ارمغان می‌آورد.
    مشاهده خدمات
    خرید از فروشگاه‌های خارجی

    پرداخت بین المللی

    با پرداخت ۲۴، می‌توانید فاکتورها را در سرویس‌های هاستینگ پرداخت کنید، همچنین امکان خرید و فعال‌سازی انواع اشتراک‌ها نیز وجود دارد. این سرویس به شما کمک می‌کند هر پرداختی را به سادگی نهایی کنید.
    مشاهده خدمات
    خرید اشتراک انواع سرویس‌ها

    خرید اپل آیدی

    به دلیل محدودیت‌های موجود برای ساخت اپل آیدی، پرداخت ۲۴ این امکان را فراهم کرده است که در کمتر از چند دقیقه برای خود اپل آیدی خریداری کنید.
    مشاهده خدمات
    خرید اپل آیدی

    خرید شماره‌های مجازی

    با پرداخت ۲۴، می‌توانید به راحتی شماره مجازی برای هر کشور و سرویسی که مد نظر دارید، خریداری کنید. این خدمات به شما کمک می‌کند در مواقع نیاز به شماره‌های مجازی دسترسی پیدا کنید.
    مشاهده خدمات
    خرید شماره مجازی
    pardakht24 apliction
    pardakht24
    Install the web app
    pardakht24 apliction
    pardakht24
    Install the web app
    To install in the Safari browser, first click on the icon and select add to home screen in the displayed menu